وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

درد پا

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷ ق.ظ

درد پا

مچ پا یا مچ پا یک شبکه پیچیده از استخوان ها، رباط ها، تاندون ها و ماهیچه ها است. گرچه این شبکه به اندازه کافی قوی است تا بتواند وزن بدن را تحمل کند، می تواند به آسیب و درد آسیب برساند. درد مچ پا ممکن است در ناحیه داخل و یا خارج از مچ دست یا در طول تاندون آشیل احساس شود، که عضلات ناحیه پایینی پا را به استخوان پاشنه وصل می کند. شکستگی استخوان شکم نیز ممکن است ناشی از یخ زدگی در سطح زمین یخ زده باشد. خوردن از یک ارتفاع بالا یا وارد شدن یک مچ پا به سمت راست زمانی که یک تصادف اتومبیل یا موتور سیکلت رخ می دهد. اگرچه درد مچ پا معمولا نشان دهنده واکنش مناسب به داروهای موضعی است، در طول زمان برای درمان درد مچ پا نیاز است. اگر یک فرد مبتلا به درد مچ پا شدید (به ویژه پس از آسیب)، باید توسط یک پزشک برای تسکین پاره شدن مچ پا، در صورت وجود یا وضعیت، مورد آزمایش قرار گیرد. درد پا نیز ممکن است به کودکان بروز کند. درد در پاهای کودکان به علت عوامل و شرایط مختلف است. علت پدیکولوز در کودکان ممکن است ناشی از بیماری هایی مانند کبودی، پریشانی مچ پا، اسپری عضلانی و شکستگی استخوان باشد.
درد مفصل زانو

همه ما روی زانویم مایع است. با استفاده از این مایع، مفاصل زانو حرکت می کنند. اگر میزان این مایع افزایش یابد، باعث آسیب، عفونت و شکستگی استخوان و استئوآرتریت می شود. 1. آرتریت: علائم این افزایش مایع ناشی از آرتروز شامل تورم و درد است. اگر زانوی شما تورم، قرمز و گرم هنگام لمس کردن آن، زانو شما آسیب دیده یا آلوده می شود. آسیب زانو ممکن است به طور تصادفی یا با استفاده بیش از حد رخ دهد. آسیب های تصادفی شامل شکستگی های استخوانی، اختلالات پوسیدگی یا رباط های غضروفی است. آسیب های ناشی از استفاده بیش از حد هنگام پریدن، پرورش مرغ و یا تمرین هوازی. 3. عفونت: بسیاری از مایع در زانو می تواند منجر به عفونت شود. عفونت باعث ایجاد زخم در مفصل زانو می شود. پزشک برخی از مایع را حذف می کند و آن را آزمایش می کند تا ببیند چه چیزی باعث آن شده است. 4. استئوآرتریت: یک نوع اختلال مشترک است. در این حالت غضروف که زانو را نگه می دارد تخریب می شود. به این ترتیب، استخوان ها در معرض درد و تورم قرار می گیرند.
درد در مفاصل بدن

درمان درد مفاصل بسته به علت متفاوت است. درمان مناسب هر درد مفصلی تنها پس از تشخیص دقیق علت آن امکان پذیر است. با این حال، اقدامات مشترک وجود دارد که می تواند برای بسیاری از درد در یک مرحله اولیه انجام شود. البته، روشن است که در صورت درد شدید یا عدم پاسخ به مراحل اولیه، شما باید به دکتر مراجعه کنید. مهمترین اقدامات کاهش سطح فعالیت بدنی است: با کاهش فعالیت جسمی و فیزیکی، درد مفاصل کاهش می یابد. استفاده از گرما یا سرد: سرد یا گرم شدن موقعیت درد معمولا می تواند درد مفصلی را کاهش دهد. Brace: استفاده از برس باعث کاهش حرکات مفصلی می شود و ممکن است شدت درد را کاهش دهد. داروهای ضد التهابی: استفاده از داروهای ضد التهاب می تواند درد آرتریت را کاهش دهد
مفاصل دردناک

تاندون ها روده هایی از طناب است که عضلات را به استخوان وصل می کنند. تاندونیت التهاب تاندون ها است. در برخی از قسمت های بدن، استخوان هایی هستند که مسئول ایجاد حرکات این مفاصل نرم تر هستند. این استخوان ها نامیده می شود استخوان های سوزوئید. ماشه انگشتان می گوید که با انگشت زدن انگشت سوسو می کند و به طور ناگهانی با تلاش بیشتر برای حرکت آن را خفه می کند. این بیماری به علت تاندونیت تاندون عضلانی که به انگشت می خورد، رخ می دهد. تندرنیت این تاندون معمولا به علت فشار بخش اول انگشت یا استخوان های ممتد مفصل و کف دست است. التهاب تاندون معمولا نتیجه فشار داخل استخوان انگشت در قسمت اول انگشت در طول حرکات تکراری با انگشتان دست است. اگر بیماری باقی مانده درمان نشود، غلاف تاندون ضخیم و سخت می شود، که باعث می شود درمان بیشتر شود. با توسعه بیماری، برجسته تاندون وجود دارد که می تواند با باز کردن و بستن انگشت نشان داده شود. گاهی اوقات، پیشانی وارد غده تاندون می شود که باعث می شود انگشت قفل شود یا باعث شود.

  • واعظ داوودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی