وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

خواص لیمو برای کاهش فشار خون

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ق.ظ

خواص لیمو برای کاهش فشار خون

افرادی که از بیماری قلبی رنج می برند می توانند لیمو ترش را برای کاهش فشار خون استفاده کنند، بنابراین لیمو با بیماری های قلبی از بسیاری از بیماری های دیگر برگزار می شود. ما امیدواریم که "خواص ترش شیرین برای زیبایی و سلامت" به شما در مورد تمام مزایای لیمو برای زیبایی و رفاه شما کمک خواهد کرد. یک یا دو لیمو روزانه برای سلامتی شما مناسب است. با این حال، همیشه در نظر داشته باشید که مصرف بیش از حد از هر چیزی مضر خواهد بود. مصرف بالای لیمو همچنین باعث ایجاد برخی مشکلات می شود.
درمان و درمان نعناع با لیمو

یک پیمانه لیمو را روی یک بادام زمینی و دمبرگ بمالید. یا محل برش حدود 5 میلی متر ضخامت بر روی قرنیه و بستن باند.
علل و نشانه های گرفتگی دست و پا در طب سنتی چیست؟
بهترین روش ها و راه های درمان قرنیه چیست؟
تقویت سیستم ایمنی بدن و پاکسازی کبد با لیمو

حضور مقادیر بالایی از ویتامین C در لیمو باعث می شود که این میوه مقاومت در برابر بیماری را افزایش دهد. توانایی بدن ما برای مبارزه با بیماری ها و عفونت ها با مصرف لیمو افزایش می یابد. همچنین مصرف لیمو باعث کاهش و استرس می شود. لیمو دارای اسید سیتریک است که می تواند تولید مجرای صفراوی را افزایش دهد. مایع صفراوی سموم را از کبد حذف می کند و آن را پاک می کند.
نوشیدن لیمو خود را درمان کنید

2 قاشق غذاخوری لیمو را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. برای حذف حشرات، 20 قطره روغن لیمو را به یک لیوان آب اضافه کنید و در هوا بپاشید. حشرات علاوه بر تازه کردن هوا، حشرات نیز دور نگه داشتن. افزودن روغن آهک پنبه ای در اتاق خواب نیز حشرات را دور نگه می دارد. اگر در هوای آزاد هستید، 10 قطره روغن لیمو را به یک روغن آفتابگردان کمی اضافه کنید و روی پوست خود اعمال کنید.
ماسک لیمو

این ماسک برای پوست خشک مفید است. برای تهیه این ماسک، آب لیمو تازه را اضافه کنید و با زرده تخم مرغ و چند قطره روغن بادام یا روغن آفتابگردان مخلوط کنید و بر روی پوست ماساژ دهید و آن را پانزده دقیقه بعد بشویید.
خواص لیمو برای بیخوابی و افزایش معده

مطالعات متعدد نشان داده است که ترکیبی از روغن لیمو با بابونه، سیکومور و عسل باعث کاهش اضطراب و خواب آلودگی می شود. بعد از هر وعده غذا، یک لیوان آب گرم و مرطوب حاوی لیمو تازه را بشکنید. اسید در لیمو تولید اسید معده و فعالیت عضلات معده را تحریک می کند.
عوارض و درمان سریع برای تولد نوزادان شدید و حاملگی
خواص لیمو برای بوی عرق

از آنجا که آهک به طور طبیعی ضد قارچ و ضد باکتری است، می تواند بوی بد عرق را از بین ببرد. در دوران باستان، زنان عادت داشتند لیمو را در زیر بینی خود فشرده کنند تا بوی عرق را از بین ببرد. شما می توانید از آب لیمو در وان حمام خود استفاده کنید. فقط یک لیمو تازه را بشویید و آن را در وان ریخته و بشویید تا از عرق بد بدانید.
تسکین اگزما با لیمو

اگر از عفونت پوست مانند اگزما رنج می برید، آهک می تواند آرام بخش باشد. 8 قطره روغن آهک را با یک لیوان آب گرم و یک قاشق غذاخوری عسل رقیق کنید. سپس یک پارچه تمیزی برای راه حل بگذارید و 2-3 بار آن را برای 15 دقیقه در روز بگذارید. این روش نه تنها عفونت را کاهش می دهد بلکه باعث خارش نیز می شود. عسل مانند لیمو دارای خواص ضد التهابی و بهبودی است.

  • واعظ داوودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی