وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

اس ام اس تبریک تولد جدید و باحال

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ق.ظ


اس ام اس تبریک تولد جدید و باحال


روز تولد تو و گرچه نه یم کنار تو

مبارک ای عزیز جان تولد و بهار تو

در این دیار نازنین ، که یاسمن شکفته است

شکفته باد نرگس جمال نوربار تو . . .



اس ام اس تبریک تولد جدید و باحال


تو دنیای بی سروته من چی دارم به جز خودت
می خوام که غوغا بکنم بیام جشن تولدت
تویک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین
که با تومن ظهور شدم احیا شدم مثل نگین


اس ام اس تبریک تولد جدید و باحال



در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست
تولدت مبارک . . .


اس ام اس تبریک تولد جدید


روزی که تو آمدی
شعر نابی بودی
آفتاب و بهار با تو آمدند
روزی که آمدی
طوفان شد و پیکانی آتشین
در نقطه ای از جهان فرود آمد
و من با تو باور کردم
که می شود هم پای رنگین کمانی در باران قدم زد !
تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد جدید


  • واعظ داوودی

اس ام اس تبریک تولد

نظرات (۳)

سلام
سایت زیبا و پر محتوایی داری
به منم سر بزن
ممنون
sosol.ir
سلام ؛

این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : شهرهایی که ندارند !


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

  • █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
  • لایک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی