وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

سرماخوردگی

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵ ق.ظ

عطسه کردن عاملی برای بیمار کردن دیگران

بهتر است بدانید که از آنجایی که بیشتر انواع ویروس های سرماخوردگی و آنفلوانزا از طریق تماس مستقیم پخش می گردند، عطسه کردن در دست ها و نشستن دست ها یکی از راه های خطرناک انتقال ویروس است. در واقع برای جلوگیری از این انتقال توصیه می شود که دست ها را به طور مرتب شست یا از مواد ضدعفونی کننده استفاده کرد. از آن گذشته بهتر است که در موارد عطسه و سرفه از دستمال استفاده نمایید.

آیاقرص های جوشان ویتامین ث  در بهبود بیماری موثرند؟

لزم به ذکر است که مصرف زیاد ویتامین ث باعث پیشگری از ابتلا به سرماخوردگی می گردد، باوری شایع اما نادرست می باشد. بعضی تحقیقات تنها نشان می دهد که مصرف ویتامین ث در مواردی می تواند طول دوره سرماخوردگی را تا اندازه ی کم کند و بدن را اندکی مقام تر سازد. لازم به ذکر است که کارشناسان تغذیه می گویندکه اگر واقعاً به توصیه آنها، مصرف روزی 5 وعده میوه و سبزی تازه، عمل کنیم، مقدار لازم ویتامین ث قطعاً به بدنمان می رسد و نیازی به مصرف قرص های مشهور جوشان نیست. جالب است بدانید که تنها زمانی که باید قید ورزش را بزنید در دوره سرماخوردگی بدن برای مقابله با ویروس ها به استراحت کامل نیاز دارد. از آنجا که ورزش و فعالیت های بدنی نیروی زیادی می برد و بر بدن فشار می آورد، روند درمان و بهبودی نیز به مراتب به کندی پیش خواهد رفت.

سرماخوردگی،درمان سرماخوردگی

 سرماخوردگی

reference : http://www.bisms.ir/common-cold


  • واعظ داوودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی