وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس

دانلود آهنگ جدید حامد شمس بنام بتاب بر من با کیفیت بالا در سایت بکوب

آهنگ بتاب بر من از حامد شمس,دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس,دانلود آهنگ جدید حامد شمس بنام بتاب بر من,آهنگ جدید حامد شمس بنام بتاب بر من,بتاب بر من حامد شمس,آهنگ بتاب بر من حامد شمس,دانلود آهنگ بتاب بر من حامد شمس,دانلود آهنگ جدید بتاب بر من حامد شمس,موسیقی زیبای بتاب بر من حامد شمس,اهنگ جدید حامد شمس

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس

دانلود آهنگ غمگین بتاب بر من از حامد شمس با اهنگسازی و میکس حامد شمس و تنظیم ومستر محمد فلاح

برای دانلود این آهنگ زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ غمگین بتاب بر من از حامد شمس

باز امشب بی تابم از غم تو من بی خوابم

من بی تو خاموشم بتاب بر من بگیر در آغوشم

ببار ابرک من بتاب بر شب من

اگر مرا اسیر کوهت دانی

مرا اگر به جستجویت خوانی بیا ببین چه بی قرارم

رهی بجز سفر ندارم چه آرزویی بهتر از تو

به سمت خود روانه ام کن مرا اسیر خانه ات کن

چه سایه بانی بهتر از تو

ببار ابرک من بتاب بر شب من

دانلود آهنگ جدید حامد شمس به نام بتاب بر من

باز امشب بی تابم از غم تو من بی خوابم

من بی تو خاموشم بتاب بر من بگیر در آغوشم

ببار ابرک من بتاب بر شب من

اگر مرا اسیر کوهت دانی

مرا اگر به جستجویت خوانی بیا ببین چه بی قرارم

رهی بجز سفر ندارم چه آرزویی بهتر از تو

به سمت خود روانه ام کن مرا اسیر خانه ات کن

چه سایه بانی بهتر از تو

ببار ابرک من بتاب بر شب من

حامد شمس از خواننده های خوب و با آینده ایران است

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس


  • واعظ داوودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی