وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

وبلاگ اون پشه آمده بود

اس ام اس و جوک زیبا

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ب.ظ


اس ام اس و جوک زیبا


آقا ما نفهمیدیم بالاخره وقتی گولت میزنن سرت کلاه میزارن

یا کلاهتو بر میدارن یکی به من بگه وگرنه دیوونه میشم



اس ام اس و جوک زیبا


امروز رفتم کفش بگیرم وایسادم پشت ویترین به فروشنده گفتم

:آقا اون چنده؟ کفش رو ورداشت گذاشت تو پلاستیک گفت :

۷۰ تومن مبارکت باشه!!!!!!!


اس ام اس و جوک زیبا


شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون

حس سزارهای رومی بهتون دست میده یا فقط من دیوونه ام ؟


اس ام اس و جوک


این بچه مایه دارا بزرگترین خیانت رو در حق بشریت میکنن . . .

خو لامصبا شما که 300 هزارتومن میدی گربه میخری

من پولتم میدم بیا گربه های محله های ما رو ببر

به امامزاده بیژن قسم ، قابلیت باز کردن در یخچال رو هم دارن


اس ام اس و جوک


  • واعظ داوودی

اس ام اس و جوک

نظرات (۲)

  • مـــسیـــرا
  • باسلام.

    لطفا بیا و حتما مطلبم را بخون و دربارش نظر بده!

     

    عنوان مطلب:      گزیده نامه امام زمان به شیخ مفید

    لینک مطلب:  http://masira.ir/index.php?newsid=115

     

    تک تک نظر هارا بررسی می کنم.وحتما بازم بهتون سر می زنم.

    یاعلی

    اگه یکی از طرفدارای AC هسی حتما به وبلاگم سر بزن!
    میتونی اخبار AC رو اونجا بخونی,عکساشو دانلود کنی و...
    حتما سر بزن خوشحال میشم!نظر و لایکم یادت نره:)
    وبلاگ من:acjhm.blog.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی